tramwaj 21
    Projekty torowisk tramwajowych
    WiataWZ
    Projektowanie torowisk
    slider1_realizacje
    Projekty zrealizowane
    << >>

Przedmiotem umowy jest wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy 3,6 kilometrowej trasy tramwajowej na Gocław wraz z opracowaniem programu funkcjonalno-użytkowego i uzyskaniem decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia i realizacji robót budowlanych.

 

Nowy odcinek będzie miał swój początek w pobliżu skrzyżowania Międzynarodowej i al. Waszyngtona. Pobiegnie wzdłuż wschodniego brzegu Kanału Wystawowego Dalej, torowisko tramwajowe przebiegnie nad aleją Stanów Zjednoczonych po wiadukcie, na którym powstanie węzeł przesiadkowy.. Dalej trasa tramwaju na Gocław usytuowana będzie w ciągu rezerwy terenowej, między nowo zbudowanymi osiedlami przy ul. Nowaka-Jeziorańskiego do ul. generała Bora-Komorowskiego. Następnie torowisko przebiegnie w ciągu ul. Gen. Bora-Komorowskiego i zakończy się pętlą tramwajową w pobliżu trasy Siekierkowskiej.

Trasa tramwajowa będzie miała swój początek pod dworcem Warszawa Zachodnia, gdzie zaprojektowany będzie podziemny przystanek połączony z przejściem podziemnym i stacją. Następnie tramwaje pojadą tunelem o długości około 500 metrów pod Parkiem Zachodnim. Wyjazd z tunelu znajdować się będzie między jezdniami ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. Następnie trasa pobiegnie między jezdniami ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. aż do ulicy Grójeckiej, gdzie powstanie węzeł rozjazdowy – pełna gwiazda, pozwalający skręcać we wszystkich kierunkach.

Nowa 12 kilometrowa trasa, będzie miała swój początek przy stacji metra Pole Mokotowskie, dalej tramwaje pojadą ulicą Rakowiecką do Puławskiej.  Następnie trasa będzie przebiegać prosto ulicami Goworka, Spacerową, Belwederską i Sobieskiego w kierunku Miasteczka Wilanów. Trasa będzie miała dwie odnogi. Pierwsza wzdłuż ulicy Gagarina aż do ulicy Czerniakowskiej. Druga odnoga będzie zbudowana wzdłuż ulicy Świętego Bonifacego aż do pętli autobusowej Stegny. Główna trasa do Miasteczka Wilanów będzie zbudowana w ciągu Alei Rzeczpospolitej, a końcowy terminal trasy znajdzie się w pobliżu skrzyżowania al. Rzeczypospolitej z ul. Branickiego.

Konsorcjum PROGREG InfraCity Sp.z o.o., Włodan Andrzej Włodarczyk  i MPK-Łódź Sp.z o.o. złożyło najtańszą ofertę na „Łódzki Tramwaj Metropolitalny: etap Pabianice – Ksawerów”.

W dniu 11.01.2018 r. Miasto Gorzów Wielkopolski podpisało umowę z PROGREG SP. z o.o. na wykonanie dokumentacji projektowej na budowę torowiska wraz z odwodnieniem na trasie od Ofiar Katynia przez aleję Ruchu Młodzieży Niezależnej, ul. J. Piłsudskiego, ul. Górczyńską, ul. L. Okulickiego do ul. Szarych Szeregów.

W dniu 11.01.2018 r. Miasto Gorzów Wielkopolski podpisało umowę z PROGREG SP. z o.o. na wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi na ul. Chrobrego na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Jagiełły oraz na ul. Mieszka I na odcinku od ul. Borowskiego do ul. Roosevelta wraz z przebudową torowiska i sieci trakcyjnej.

W dniu 05.10.2016 r. Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu. podpisał umowę z PROGREG SP. z o.o. na wykonanie dokumentacji projektowej Przebudowy torowiska tramwajowego na odcinku od ul. Wiejskiej do pętli tramwajowej na OM Rządz w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Niskoemisyjny transport publiczny”.

 

Zarząd infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie w dniu 18.07.2016 r.  podpisał umowę na dokumentację projektową przebudowy ciągu ulic Królewska, Podchorążych, Bronowicka w Krakowie wraz przebudową torowiska tramwajowego, sieci trakcyjnej, odwodnieniem, oświetleniem i przebudową kolidującej infrastruktury technicznej.

 

Diamenty Forbesa 2016

Z przyjemnością informujemy, iż dynamiczny rozwój naszej firmy, został doceniony przez miesięcznik „Forbes” umieszczając PROGREG Sp. z o.o. w gronie „Diamentów Forbesa 2016″.

PROGREG Sp. z o.o. znalazła się na trzecim miejscu małopolskiego zestawienia firm o obrotach od 5 do 50 mln zł rocznie.

W dodatku do miesięcznika Forbes nr 2/2016 znalazł się artykuł o naszej firmie.

W dniu 06.03.2014 r. Budimex S.A. podpisał umowę z PROGREG SP. z o.o. na opracowanie projektu budowy zajezdni tramwajowej przy ulicy Kołobrzeskiej 40 w Olsztynie.